Reclama1

vineri, 30 mai 2014

Ni se goleşta ţara, domnilor!

Ni se goleşta ţara, domnilor!

5 comentarii:

  1. Cine và opreste sà iesiti în stradà. Dacà nu iese nimeni înseamnà cà lumea e multumità. Atunci de ce và mai plângeti?

    RăspundețiȘtergere
  2. cu siguranta lumea nu este multumita, dar au nevoie de un lider !

    RăspundețiȘtergere
  3. ROMEO ori esti prost ori esti un pupincurist.Cind au esit in strada in 2012 ce au schimbat niste HOTI cu alti HOTI cumva esti pintre HOTI

    RăspundețiȘtergere
  4. ... Spuneti dvs ceva acolo ... dar din fericire, trebuie sa spun ca Romania mea este alta ... Da o tara din acre am plecat incercand sa aflu ca se poate si altfel dar ma intorc... nu vreau sa imi rup spatele prin tari straine, iar ca mine multi altii !!!

    ROMANIA NU SE SALVEAZA PE INTERNET !!! ROMANIA nu are cultura de strada, manifestatii si alte actiuni de masa civica !

    Timp de 25 de ani de la asa numita revolutie pana astazi, in Romania s-a cultivat un dezinteres total spre tot ce inseamna viitorul tarii, politica sau orice fel de interes comun, toate, sum falsa impresie de libertate care ei cica o acordau oamenilor din scaparea de sub mana comunismului ... ei bine, am ajuns aici !

    Tin totusi sa precizez ca Romania are multi oameni devotati luptei, atat in tara cat si in diaspora, DAR DRAGII MEI, ROMANIA NU SE SALVEAZA PE INTERNET.... iar daca ar intelege mai multa lume acest fapt si s-ar implica mai mult, cred ca am putea avea o tara mai curata!

    Daca cineva crede ca intr-o manifestatie se schimba totul in conducerea Romaniei, va inselati (Mihaela Lazarini) credeti ca ceea ce este in Romania este democratie sau ceva mai rau decat comunismul ?! Iar aici ma refer practic nu teoretic.

    Cu drag si dor de tara, va salut pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca am gasit o solutie! Punem mina de la mina si deschidem un "economat" in Gradina Botanica in care sa adunam produse de orice fel, chiar si rahat la pachet, care sa se distribuie gratis cu bon de repartitie de la Palatul Cotroceni. Uite-asa vom aduce jumatate din romani in "strada mare"...

    RăspundețiȘtergere