Politica lumii este influenţată de structuri energetice malefice
Francmasoneria manipulează oamenii prin metode sataniste
Comunismul cel mai mare experiment francmasonic
Timp de secole, francmasoneia a fost una din cele mai secrete societăţi. Ea îşi păstrează secrete învăţăturile sale, iar fiecare membru al ei jură cu preţul vieţii să nu le divulge. Totuşi, din unele declaraţii şocante ale personalităţilor francmasoneriei se pot întrevedea adevăratele ţeluri ale acestei societăţi oculte. Citatele următoare sunt preluate din lucrarea masonică “Istoria francmasoneriei” – vol. 3 de Radu Comănescu, Editura Dobrescu, Bucureşti, 1995:
-“Francmasonii sunt iniţiaţi care au făurit istoria modernă şi făuresc istoria contemporană a planetei.(…)Principalele evenimente istorice ale planetei, revoluţiile de orice fel şi de orice culoare sunt rodul francmasoneriei”;
-“Comunismul – cel mai mare experiment social, la scară planetară – reprezintă tot o gândire francmasonică”;
-“ Este important de semnalat că, exceptându-l pe J.F. Kennedy, toţi preşedinţii SUA au fost francmasoni“
-“ Masoneria a fost frecvent acuzată de satanism, şi nu pe nedrept”;
-“< Puterea ocultă> a francmasoneriei se exercită la nivelul celor peste 2500 organisme şi organizaţii internaţionale neguvernamentale, un loc de frunte ocupându-l ONU şi ramificaţiile sale”.
Scopul francmasoneriei este acapararea puterii în lume
Scopul real al francmasoneriei – ţinut în secret timp de secole – a fost revelat prin descoperirea mai multor documente de uz intern ale acestei societăţi şi prin mărturiile unor foşti francmasoni care parasiseră organizaţia sau se aflau pe patul de moarte. El constă în acapararea prin orice mijloace a puterii economice şi politice la nivelul fiecărui stat al globului şi realizarea unui stat planetar unic, controlat de către conducătorii ascunşi ai francmasoneriei, proiect cunoscut sub numele de “Noua ordine mondială”.
Scopul real al francmasoneriei – ţinut în secret timp de secole – a fost revelat prin descoperirea mai multor documente de uz intern ale acestei societăţi şi prin mărturiile unor foşti francmasoni care parasiseră organizaţia sau se aflau pe patul de moarte. El constă în acapararea prin orice mijloace a puterii economice şi politice la nivelul fiecărui stat al globului şi realizarea unui stat planetar unic, controlat de către conducătorii ascunşi ai francmasoneriei, proiect cunoscut sub numele de “Noua ordine mondială”.
Precum vom demonstra în acest articol, SUA – considerat unanim ca fiind primul stat din istorie ce a apărut ca rod al acţiunilor francmasoneriei – a fost desemnat de la începutul creeării sale pentru a fi principalul instrument de dominare şi cucerire mondială. În acest scop, chiar în inima Washington DC – capitala SUA, au fost realizate structuri rezonante magice, mai mult sau mai puţin ascunse privirii marelui public, ce demască adevăratele intenţii ale conducătorilor oculţi ai francmasoneriei. Aceste structuri magice sunt ocultate în planul urbanistic al Centrului Guvernamental al Washington DC, realizat în 1791 de arhitectul francez Charles L’ Enfante, membru al unei societăţi secrete francmasonice. Ele constitue, de fapt, un ansamblu unitar de simboluri magice ce acumulează în zonă energii malefice care influenţează constant oamenii.
Satanismul foloseşte simboluri magice distructive
Aceste informaţii au ieşit la iveală datorită lui Doc Marquee, un fost magician satanist, membru al lojei secrete a “Iluminaţilor”, care a renunţat la practicile sale şi s-a creştinat. El a relatat că în cadrul practicilor pe care le realizau Iluminaţii, i-a fost dezvăluită natura ocultă a planului urbanistic al Centrului Guvernamental, a cărei influenţă trebuia să îi ajute pe aceştia în scopul lor de a controla puterea politică economică şi militară din ţară.
Ocultiştii de pretutindeni cunosc şi folosesc puterea pe care o generează simbolurile magice (imagini ce conţin o semnificaţie ascunsă celor neiniţiaţi). Ei cred că puterea simbolurilor este cu atât mai mare cu cât de existenţa sau de semnificaţia lor au cunoştinţă numai anumite personae iniţiate.
Oricine deţine o hartă a oraşului Washington DC (conform foto) poate observa formarea unei pentagrame (o stea cu cinci colţuri) răsturnate, în vârfurile căreia se află patru dintre importantele pieţe ale capitalei ( Dupont Circle, Scott Circle, Washington Circle şi Mt. Vernon Square) în al cincilea aflându-se chiar Casa Albă – reşedinţa preşedintelui SUA.
Pentagrama răsturnată este simbolul diavolului
Pentagrama este un simbol foarte întâlnit pe felurite steaguri naţionale, sigle, clădiri. Chiar şi Pentagonul – ministerul de război al S.U.A. – are o formă ce are la bază acest simbol. Cele cinci vârfuri ale stelei simbolizează în viziunea ocultiştilor, elementele fundamentale: Pământul, Apa, Focul, Aerul şi Eterul.Poziţionarea sa cea mai întâlnită şi considerată a fi benefică, este cea în care unul dintre vârfurile stelei este orientat către în sus sau către nord, reprezentarea răsturnată având asociată o semnificaţie malefică, întâlnită în satanism – curent ce nu foloseşte simboluri proprii, specifice, ci versiunile răsturnate ale celor benefice: crucea, tridentul, pentagrama, pentru a simboliza opoziţia şi revolta faţă de Dumnezeu.
Această poziţionare răsturnată a pentagramei mai este denumită şi Capul Bestiei, datorită faptului că poate fi asimilată cu reprezentarea schiţată a unui cap încornorat, modalitate clasică de reprezentare a lui Satan sau Lucifer.
Casa Albă este construită în focarul malefic al pentagramei
În figura alăturată, care reprezintă o diagramă magică înfăţişând Diavolul utilizată de satanişti, poate fi observată în partea de sus a pentagramei, în mijloc, o torţă ce reprezintă sursa energiilor care îi „iluminează” pe adoratorii lui. Privind acum din nou pe hartă, sesizăm că în poziţia corespunzătoare lumânării, în mijlocul pentagramei se află strada „16” ce trece prin Scott Circle. Mai putem observa că Dupont Circle şi Logan Circle sunt străbătute de strada „P”. Litera P este a 16-a literă a alfabetului. Pe direcţia nord a străzii 16 (16 este un număr care are şi multiple semnificaţii masonice) la intersecţia cu strada „R” (R este a 18-a literă a alfabetului - 18 = 6+6+6) se află Casa Templului – Cartierul General al francmasoneriei nord-americane, clădire localizată la…13 blocuri distanţă de Casa Albă.
Dovezile planului diabolic
Compasul şi echerul în simbolismul francmasonic
Un alt simbol masonic – compasul şi echerul intersectate – poate fi observat în partea estică a hărţii Washington D.C. El integrează atât Casa Albă, cât şi Capitoliul – Sediul Congresului S.U.A.. Capitoliul reprezintă capul compasului, iar arterele Pennsylvania Avenue şi Maryland Avenue formează cele două picioare ale lui.Echerul este format de alte două străzi ale căror prelungiri formează un unghi perfect de 90 grade: Louisiana Avenue, pornind din Union Square şi Washington Avenue.
Aleile ce înconjoară Capitoliul formează o figură care, privită pe direcţia vest-est, aduce cu acelaşi cap încornorat ce „veghează” şi asupra legislativului american.
Edificii francmasonice
- piatra din vârful obeliscului cântăreşte 3300 de pounds (33 este cel mai înalt grad al francmasoneriei);
- conţine 188 de pietre memoriale, donate de către diverse organizaţii, societăţi, persoane particulare. 35 dintre aceste donaţii ale lojelor masonice au fost plasate la 330 de picioare înălţime;
- costul total a fost raportat ca fiind de 1.300.000 $ (despre cifra 13 am vorbit deja);
- edificiul are 8 ferestre a căror suprafaţă totalizează 39 de picioare pătratice (39 = 13×3).
Aceste simboluri ce generează în permanenţă energii malefice au rămas ascunse privirii milioanelor de trecători, turişti, oameni politici ce s-au aflat în apropierea lor, fără a bănui că sunt supuşi unor influenţe nefaste. Ele sunt câteva din dovezile clare, apărute la lumină, ale unui plan diabolic, de lungă durată, conceput de organizaţiile secrete, oculte ce folosesc magia neagră şi satanismul. Acest plan este cunoscut sub numele de Noua Ordine Mondială şi urmăreşte controlul luciferic asupra executivului şi legislativului american, asupra vieţii politice, economice, sociale şi militare americane şi apoi a celei mondiale, ca urmare a influenţei de care se bucură SUA în organismele internaţionale, unde este considerată singura mare putere din lume.
Articol preluat din Revista Misterelor nr.18, pag.27
Veţi spune că lumina este ceva benefic. Depinde însă ce fel de lumină. Căci în acest caz este vorba despre lumina lui Lucifer. După cum îi spune şi numele, el este doar purtător al unei lumini care deja există, deci care are o altă sursă. Orientarea spre acest purtător nu face decât să inducă în eroare, adică să îl abată pe căutător de la calea directă şi rapidă către Dumnezeu- Tatăl, care este totodată Lumina şi sursa ei. Şi totuşi, pe pământ există numeroase locuri ce poartă pecetea Purtătorului Luminii şi destui creduli care să îl venereze, fără să îşi dea seama că astfel îl venerează pe Lucifer.
Rockefeller Center – New York



Statuia Libertăţii din New York – „Libertatea iluminând lumea”

În limba engleză liber se spune free. Cuvântullibertate ar trebui tradus mai degrabă prin freedom. În schimb, statuia Libertăţii se numeşte, în limba engleză, Statue of Liberty. Studiind nuanţele limbii engleze înţelegem şi de ce. Freedom desemnează dreptul, privilegiul, independenţa pe când Libertyare nuanţa de permisiune, de “ceea ce se permite într-un anumit cadru”, deci nicidecum ceea ce înţelegem noi prin cuvântul libertate.
Chiar masonii se numesc în engleză free-masons, adică zidari liberi, semn că au privilegii şi drepturi- libertate şi nu libertăţi – permisiuni. Ei au purtat acest atribut de-a lungul istoriei tocmai pentru că erau scutiţi de taxe şi nu aveau restricţii de călătorie ca oamenii obişnuiţi. Aruncaţi o privire în jur şi veţi vedea că şi astăzi este la fel. Oamenii obişnuiţi pot fi “liberi” (adică pot avea anumite libertăţi) doar atât cât le permit free-masonii. În acest context poate că ar fi mai corect să numim acest monument Statuia Libertăţilor. De altfel la origine statuia se numea „Libertatea iluminând lumea”.

Nu numai că statuia este o purtătoare a luminii, dar este amplasată pe o bază în formă de stea (vezi mai sus), iar clădirea care îi serveşte drept fundaţie are forma clasică a unui templu masonic, aşa cum se pot vedea multe în SUA.
Statuia Libertăţilor mai ascunde însă multe secrete. Observând-o cu atenţie, ne dăm seama că nu este deloc o statuie care stă cuminte pe piedestalul ei, ci este o statuie vie, suprinsă în plină în mişcare. Piciorul ei drept este ridicat de pe sol în plin avânt, lucru ce îi permite să rupă “lanţurile tiraniei şi sclaviei” care îi înlănţuie piciorul stâng.

Ce ascunde în spate o asemenea reprezentare, ne explică simbolistul Paul Diel, care arată că “piciorul este un simbol al tăriei sufleteşti căci el este baza poziţiei verticale, proprie omului. Piciorul vulnerabil, şchiopătarea, orice deformare a piciorului dovedesc o slăbiciune sufletească” (din Dicţionarul de simboluri, Jean Chevalier&Alain Gheerbrant, Editura Artemis, 1999). Dacă adăugăm aici şi cunoştinţele legate de corespondenţele subtile ale fiecărui deget, vom înţelege imediat de ce al doilea deget este mai mare şi al cincilea este extrem de mic.
Statuia Libertăţilor de la Paris – celălalt picior al “Noului Colos”


După cum ştim, Colosul din Rodos era una dintre cele opt minuni ale lumii antice. Gigantica statuie stătea cu un picior pe un mal şi cu celălalt pe celălat mal. Iar în pictura alăturată (o reprezentare ulterioară) vedem că în mâini Colosul poartă o flacără.

În 1916, cu ocazia celebrării aprinderii luminii electrice în torţa Statuii Libertăţilor, ambasadorul Franţei Jule J. Jusserand a declarat: „nu unui om, nu unei naţiuni i-a fost ridicată această statuie. A fost ridicată pentru o idee. O idee mai mare decât Franţa sau SUA, ideea de Libertate (Liberty nu Freedom în original)”
O copie a flăcării purtată de Statuia Libertăţilor din New York, placată cu aur, a fost plasată în Paris în perioada în care a avut loc restaurarea Statuii Libertăţillor. Ea se găseşte lângă capătul de nord al podului Alma, chiar lângă intrarea în pasajul devenit celebru prin accidentul prinţesei Diana din 1997. Mult timp după accident puteai vedea încă în Paris admiratori, care plângeau lângă această „Făclie a Libertăţii”, transformată într-un veritabil altar pe care erau aşezate flori, lumânări aprinse şi fotografii ale prinţesei.

De Halloween se vând costumaţii tip Statuia Libertăţilor pentru copii. Imaginea ei a apărut pe miliarde de cărţi poştale, fotografii, monede, medalii, tricouri şi pe numeroase suveniruri din lumea întreagă. Şi astfel se perpetuează la scară planetară modelul purtătorului luminii, în speţă modelul lui Lucifer.
“Zeiţa Democraţiei” şi “Îngerul Libertăţii”
În 1989 în Piaţa Tian An Men din Beijing au avut loc ample manifestaţii împotriva regimului comunist, înăbuşite cu multă violenţă. Spre sfârşitul demonstraţiilor, pe 30 mai, studenţii Academiei Centrale de Arte Frumoase din Beijing au ridicat în piaţă în faţa portretului lui Mao Zedong o statuie înaltă de 10 metri a Zeiţei Democraţiei. Făcută din foi de hârtie lipite unele peste altele cu spumă, aceasta era o copie a statuii cu acelaşi nume din Parcul Libertăţii ( Rosslyn, Virginia). O replică a acesteia fost ridicată de Thomas Marsch în 1999 în Portmouth Square (San Francisco, China Town). După cum puteţi vedea şi această statuie poartă cu ambele mâini nelipsita torţă aprinsă.
“Zeiţa Democraţiei” şi “Îngerul Libertăţii”

Pe 15 mai 2005 a început în Las Vegas, Nevada construirea unui monument “pentru a celebra Spiritul Libertăţii (Freedom)”. Este vorba despre o altă construcţie monumentală, cu 25 de picioare mai înaltă decât cea din New York, numită Las Vegas Centennial Tour care va purta în vârf o statuie numită “Îngerul Libertăţii”.
Personajul feminin are aripi şi ţine deasupra capului o stea. Steaua va fi iluminată astfel încât din ea să pară că emană raze. Construirea acesteia se va face chiar sub ochii oamenilor în interiorul unei uriaşe structuri de oţel cu geamuri transparente, încojurată de cafenele, terase şi buticuri menite să atragă un număr mare de vizitatori. În interiorul turnului se va amenaja şi un muzeu dedicat “cetăţenilor şi forţelor armate care au luptat şi luptă pentru libertate”. Statuia propriu-zisă va fi realizată după modelul a 12 femei de naţionalităţi diferite alese în urma unui concurs de “Miss Îngerul Libertăţii”.
Coloana din Place de la Bastille Paris
Un alt purtător de lumină, de data aceasta
un bărbat, domină din vârful unei coloane locul unde altădată se afla închisoarea Bastilia din Paris. Pe cap poartă o stea cu cinci colţuri. Monumentul, plasat tot într-un loc de mare încărcătură istorică devenit între timp un important obiectiv turistic, reuneşte astfel două simboluri: cel al purtătorului de lumină şi cel al obeliscului.



Statuia Libertăţii de pe US Capitol - „Libertatea triumfând în război şi pace”.

Că este o statuie masonică nu mai încape îndoială, este plină de simblouri de acest gen şi este aşezată pe o clădire 100% masonică. În plus găsim imaginea ei pe o medalie a Ritului Scoţian, pe care aceasta a vândut-o pentru a strânge fonduri în vedere restaurării statuii.


Flacăra olimpică

Astăzi stră-stră-nepotul acestui vechi ritual religios precede un mare eveniment sportiv, dar a fost golit de semnificaţia lui spirituală şi pervertit. Mulţi psihologi recomandă persoanelor foarte tensionate sau cu prea multă energie să facă sport pentru că aceasta îi ajută să se descarce de surplusul de energie (în loc să le înveţe să sublimeze acea energie). Spre deosebire de acele timpuri în care participanţii ştiau exact spre cine se orientează energia degajată de ei prin dansuri, curse sau lupte ritualice, astăzi sportivii şi miliardele de spectatori şi telespectatori habar nu au unde se duce uriaşa energie degajată de ei în timpul acestor Olimpiade.
Răspunsul l-ar putea afla uşor dacă ar cunoaşte simbolismul flăcării olimpice, căci începând cu 1936 înainte de deschiderea jocurilor olimpice are loc un ritual de aprindere a luminilor (observaţi chiar în penultima figură cele două coloane care transformă stadionul într-un uriaş templu masonic). Acest ritual nu presupune doar aprinderea unei flăcări în faţa a milioane de oameni pe stadionul principal unde au loc jocurile olimpice, ci un întreg periplu al flăcării respective prin întreaga lume marcat de dansuri, concerte şi mulţimi mari de oameni ce salută trecerea flăcării olimpice. Deci este vorba şi în acest caz de o adorare mascată la nivel mondial a purtătorului de lumină Lucifer.
Am trecut în revistă doar câteva dintre situaţiile în care simbolismul adorării lui Lucifer – purtătorul de lumină apare în mod public, în locuri sau în cadrul unor evenimente de mare amploare, ce angrenează milioane de persoane. Şi toate aceste “ritualuri” se petrec pe faţă, la lumina zilei, ascunse de ochii celor ignoranţi doar de propria lor neştiinţă.
Prin culisele istoriei circulă zvonul (nu fără motiv!) cum că lansarea celor două experimente a fost finanţată din aceleaşi surse… Dar ce mai contează acum, când amândouă s-au dovedit un eşec (ca toate încercările omului de-a lungul istoriei de a construi un rai pămîntesc). Sub bici şi sub jug mocneşte totdeauna revolta şi, mai devreme sau mai târziu, ea va izbunci. Într-un ţarc lărgit, cu largă libertate de mişcare şi cu momeală de bunăstare generală, vor intra de bunăvoie, ba chiar cu entuziasm, toate oile… Şi, o dată intrate, bete de atâta bine, se vor lăsa tunse, marcate, sacrificate… După câteva decenii de separaţie prin ziduri de beton şi cortine de fier, nu fără oarecare păruieli şi încăierări, Europa a devenit un creuzet în care, prin bună înţelegere (sic!), sunt arse toate animozităţile de secole, se desfiinţează toate barierele, se înlătură toate obstacolele, pentru a se construi o casă comună pentru toţi, un fel de civitas solis (orașul soarelui, imaginat de filosoful Tommaso Campanella). Cea mai serioasă piatră în calea fericirii comune, înlăturată printr-o trăsătură de condei, este fară îndoială creştinismul. Constructorii noii Europe (ca parte a Noii Ordini Mondiale) au reuşit să scoată din Constituţia Europei orice referire la rădăcinile creştine ale continentului.
Pentru cei interesaţi vă recomandăm câteva din cărţile şi siturile care au inspirat acest articol:
Legendele, miturile şi simbolurile Francmasoneriei – Albert G. Mackey, Editura Herald, 2005
http://www.freemasonrywatch.org/statue_of_liberty.html (un site foarte edificator privind provenienţa masonică a Statuii Libertăţilor şi simbolismul ei ascuns)
http://www.infowars.com/articles/bb/sol_biometric.htm (conţine fotografia cu placa de inaugurare a Statuii Libertăţilor pe care există simbouri masonice)
http://www.michaelmaiden.com/Monumental%20Sculpture/Statue_of_Freedom/Page%201/monumental_sculpture_free1.html(cu imagini din Freedom Park, Rosslyn)
http://searchnewsglobal.wordpress.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu