Reclama1

joi, 27 noiembrie 2014

Istoria se repeta: de la Petrica "fat frumos" la "Johannis cel luminos" !

Istoria se repeta: de la Petrica "fat frumos" la "Johannis cel luminos" !



Nu sunt naiv, iar trendul nu ma schimba!... De Luca Denes

Constat în ultima vreme un fenomen ciudat. Experiențele trăite în ultima vreme sunt asemănătoare cu cele de după anul 90, când foarte multa lume a fost entuziasmata de Ion Iliescu. Era o moda sa crezi ca Ion Iliescu este omul providențial care ne-a scăpat de comuniști. Mie personal nu mi-a plăcut niciodată acest personaj. Multi il susțineau, nu pentru ca il considerau un salvator al României, ci pentru ca acesta era trendul. In vremea aceea intram în polemici cu multi profesori și colegi pe acest subiect, încercam sa le explic ca Ion Iliescu este exponentul sistemului comunist și un continuator al gândirii lor. Din păcate, timpul mi-a confirmat ca am avut dreptate.

Astăzi constat ca istoria se repeta, dacă trendul este sa-l simpatizezi pe Iohannis, atunci toți trebuie sa se conformeze, dacă nu te conformezi ești etichetat și judecat imediat. Unii au tupeul chiar sa treacă la amenințări. Ei..., dacă la 16, 17 ani nu m-a lăsat conștiința sa ma conformez trendului, cu atât mai mult acum când cunosc mult mai multe, nu pot sa ma conformez presiunii mulțimii.

Sper..., de data aceasta sa nu am dreptate, dar din păcate știu ca este foarte greu pentru Iohannis sa schimbe ceva atâta timp cât este înconjurat de aproape aceeași oameni care l-au înconjurat pe Traian Băsescu.

O sa îndrăznesc sa va dau un pronostic acum, iar după 5 ani mai vorbim, dacă Dumnezeu ne va tine în viata. Iohannis va fi un președinte sub nivelul lui Traian Băsescu. Asa cum va dezamăgit Traian Băsescu pe multi dintre voi, Iohannis va va dezamăgi pe mult mai multi. Credeți-ma, sincer, nu-mi doresc asta, as vrea ca el sa fie președintele pe care-l așteptăm cu toții, dar am prea multa experiență sa fiu naiv.

Repet, datoria noastră este sa ne rugam pentru el ca Dumnezeu sa-l facă un președinte bun pentru toți romanii: pensionari, muncitori, oameni de afaceri, profesori, elevi, doctori, pacienți, cadre militare etc, dar și pentru voi cei din diaspora. Sa ridice nivelul de trai în asa fel încât sa sa va întoarceți acasă la un salariu decent. Știu ce înseamnă sa trăiești și sa muncești printre străini. Faptul ca ați mers într-un număr asa de mare la vot și ați stat la "cozile rușinii" sa votați, este un argument puternic ca și vouă va pasa în aceeași măsură, ca noua, de țara aceasta pe care ne-au lăsat-o moștenire strămoșii noștri.

Trebuie sa ne rugam pentru viitorul președinte, dar nu-mi cereți sa fiu naiv și nici nu pot sa ma schimb după trend! Sper sa-mi dovedească domnul Klaus Iohannis ca m-am înșelat, el este singurul în măsura s-o facă! Succes!

Va mulțumesc pentru înțelegere!


Sursa: Facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu