Reclama1

luni, 21 iulie 2014

O tragedie aviatica asemanatoare cu cea din Ucraina s-a petrecut in urma cu 25 de ani si in tara noastra! Romanii au doborat la Revolutie in 1989 un avion de pasageri cu o racheta!

O tragedie aviatica asemanatoare cu cea din Ucraina s-a petrecut in urma cu 25 de ani si in tara noastra! Romanii (adica "agenturli" de specialitate) au doborat la Revolutie in 1989 un avion de pasageri cu o racheta!
Tragedia aviatica din Ucraina readuce in actualitate o masura stupida a Armatei Romane din ziua de 28 decembrie 1989! La scurt timp dupa decolare, o cursa Tarom a fost doborata de o racheta! Nu a existat nici un supravietuitor.


Asa arata avionul AN-24 al Tarom, prabusit la data de 28 decembrie 1989
La 28 decembrie 1989, la trei zile dupa executia sotilor Ceausescu, intr-un moment cand Revolutia romana se stingea, democratia fiind considerata castigatoare in fata comunismului, Armata romana comitea o crima oribila!
O aeronava Antonov An 24 a Tarom, inmatriculata YR-BMJ, pornea intr-o cursa umanitara spre Belgrad. "La bord era un singur pasager (n.r fotoreporterul britanic Ian Harry Perry). La controlul bagajelor i s-a cerut sa trimita geanta la cala, insa el a refuzat. Avea multe casete video", a rememorat Aurelia Grigore, fosta insotitoare de bord a Tarom, o legenda a aviatiei romanesti, supravietuitoare a doua prabusiri.
La intoarcerea in tara, aeronava urma sa transporte sange necesar transfuziilor ranitilor din timpul Revolutiei.  
La scurt timp dupa decolarea de pe Aeroportul Otopeni, avionul s-a prabusit la 55 de kilometri de Capitala in padurea Malinoasa de pe raza comunei Visina, din judetul Dambovita. Nu a existat nici un supravietuitor. Echipajul era compus din Ioan Chifor, comandant de bord, Valter Jurcovan, copilot, Mihai Moldoveanu, instructor de zbor, Gelu Cristea, mecanic de bord, Elena Marghidan, insotitoare de bord si Petre Banica, insotitor de bord.
Valter Jurcovan inlocuise un coleg care nu reusise sa ajunga la timp. Dupa ani si ani, sotia sa stewardesa Doina Jurcovan avea sa tina locul altei colege care trebuia sa plece in cursa Bucuresti-Bruxelles, prabusita la 31 martie 1995 la Balotesti. Singurul lor fiu, Bogdan, care visa sa devina pilot precum tatal sau, si-a gasit sfarsitul la 1 mai 2001, electrocutat intr-un parc din Bucuresti.

Valter JurcovanA fost doborat pentru ca la bord se afla un spion cu 14 casete video de la Revolutie si trebuia sa dispara”, declara presei in 1995 Cezar Jurcovan (n.r. si el fost aviator), tatal pilotului disparut. Rudele celorlalte victime disparute in 1989 au primit amenintari atunci cand au incercat sa afle de ce s-a prabusit aeronava.
In 2006, un raport oficial prezenta o ipoteza greu de crezut: gheata depusa pe fuselaj. Una dintre rudele victimelor a primit intre timp un raspuns halucinant din partea autoritatilor, in care scria negru pe alb ca aeronava Antonov a fost doborata de o racheta.
De altfel, la 12 kilometri de locul prabusirii exista baza militara de la Boteni, unde existau rachete antiaeriene.
Cazul e mai actual ca niciodata, intrucat in urma cu doua zile, un avion de pasageri al Malaysia Airlines cu 295 de persoane la bord a fost doborat in Ucraina de o racheta antiaeriana
.

Sursa:http://www.wowbiz.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu